«Астана әдістемелік орталығы» ЖШС біліктілікті арттыру курстарының білім беру бағдарламаларының каталогы, ҚР Оқу-ағарту министрлігімен 2024-2025 жылдары келісілген Каталог образовательных программ курсов повышения квалификации ТОО «Методический центр Астана», согласованных Министерством просвещения РК
Келісілген күні және тізілімде тіркеу № / Дата согласования и № регистрации в реестре
Білім беру бағдарламасының атауы / Наименование образовательных программ
1 Модуль. Педагогика ғылымының жүйесі және білім мен тәрбиенің психологиялық негіздерін көрсету / Система педагогической науки и демонстрация психологических основ обучения и воспитания.
2 Модуль. Білім сапасын арттыру жағдайында оқу процесін ұйымдастыру және басқару/ Организация и управление учебным процессом в контексте повышения качества обучения подготовки, планирования урока, а так же через систему.
3 Модуль. Оқыту тәжірибесінің үлгісі ретінде «Қолданбалы кіріктірілген ғылымдар» бөлімін оқытудың ерекшеліктері/ Особенности преподавания раздела «Прикладные интегрированные науки» как пример педагогической практики
4 Модуль. Биология пәнінен сабақты зерделеу және білімді бағалау ерекшеліктері/Особенности исследования уроков и оценка знаний Биологии
1 Модуль. Жобалау қызметті қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері / Психолого-педагогические основы формирования проектной деятельности
2 Модуль. Жалпы педагогикалық кәсіби құзыреттілікті жетілдіру/ Совершенствование обще-педагогических профессиональных компетенций
3 Модуль. Заманауи электронды білім беру ресурстары жобалау әдісіне негізделген оқыту құралы ретінде / Современные электронные образовательные ресурсы как средство обучения на основе метода проектов
4 Модуль. Оқушылардың жобалау іс-әрекеті негізінде Математиканы оқыту әдістемесі / Методики обучения математики на основе проектной деятельности учащихся
1 Модуль. Жобалау қызметін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері / Психолого-педагогические основы формирования проектной деятельности
2 Модуль. Жалпы педагогикалық кәсіби құзыреттілікті жетілдіру / Совершенствование обще-педагогических профессиональных компетенций
3 Модуль. Қазіргі замануи электрондық білім беру ресурстары жобалау әдісіне негізделген оқыту құралы ретінде/ Современные электронные образовательные ресурсы как средство обучения на основе метода проектов
4 Модуль. Оқушылардың жобалау іс-әрекеті негізінде химияны оқыту әдістемесі / Методики обучения химии на основе проектной деятельности учащихся.
4 Модуль. Бастауыш мектепте информатиканы оқытудың инновациялық тәсілдері мен әдістері / Инновационные подходы и методики преподавания информатики в начальной школе
5 Модуль. Орта және жоғары мектепте информати-каны оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдері / Современные методы и подходы в преподавании информатики в средней и старшей школе.
6 Модуль. Қорытынды бағалау / Итоговый модуль: оценки знаний и навыков
1 Модуль. Тарихты оқытуда әдістерді қолданудың нормативтік-құқықтық инновациялық аспектілері / Нормативно-правовой аспект применения инновационных методов в преподавании истории
2 Модуль. Тарихты оқытудың психологиялық-педагогикалық аспектілері және тиімді тәжірибелер / Психолого-педагогические аспекты и эффективные практики в преподавании истории
3 Модуль. Тарихты оқытудың инновациялық әдістері/ Инновационные методы преподавания истории
4 Модуль. Инклюзивті білім беру және тарихты оқытуда жеке тәсілдерді дамыту/ Инклюзивное образование и развитие индивидуальных подходов в преподавании истории
5 Модуль. Тарихты оқытудағы жаһандық тенден-циялар мен қиындықтар/ Глобальные тенденции и вызовы в преподавании истории
6 Модуль. Қорытынды бағалау / Итоговый модуль: оценки знаний и навыков
1 Модуль. Алғашқы әскери және технологиялық дайындық саласындағы нормативтік-құқықтық реттеу/ Нормативно-правовое регулирование в области начальной военной и технологической подготовки
2 Модуль. Алғашқы әскери және технологиялық дайындықты психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету/ Психолого-педагогическое обеспечение начальной военной и технологической подготовки
3 Модуль. Алғашқы әскери және технологиялық дайындықтағы оқыту және бағалау процесін жетілдіру/ Совершенствование процессов препода-вания и оценки в НВиТП
4 Модуль. Алғашқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту процесіне жасанды интеллектіні енгізу/Внедрение искусственного интеллекта в процесс преподавания НВиТП
5 Модуль. Әскери іс-шараларды ұйымдастыру және оларды патриоттық тәрбиеде қолдану/ Практическое применение военных мероприятий как инструмента патриотического воспитания учащихся
6 Модуль. Қорытынды бағалау/ Итоговый модуль: оценки знаний и навыков
1 Модуль. Дене шынықтыруды оқытуда жасанды интеллектті қолданудың нормативтік-құқықтық аспектілері / Нормативно-правовой аспект преподавания физкультуры с применением искусственного интеллекта
2 Модуль. Дене шынықтыруды оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері мен жасанды интеллектті қолдану / Психолого-педагогические особенности преподавания физкультуры с использованием искусственного интеллекта
3 Модуль. Физикалық белсенділікті бағалау және мониторинг жасауда ЖИ қолдану / Применение ИИ для оценки физической активности и мониторинга
4 Модуль. Жасанды интеллектті қолдана отырып, дене шынықтырудағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру / Инклюзивное образование в физкультуре с использованием ИИ
5 Модуль. Дене шынықтыру сабағында ЖИ көмегімен Soft skills дағдыларын дамыту / Развитие soft skills через физкультуру с использованием ИИ
1 Модуль. ҚР орта білім беру ұйымдарындағы сынып жетекшісі қызметінің заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілері мен ғылыми-педагогикалық негіздерін теориялық және практикалық меңгеру/ Теоретическое и научно- практическое изучение законодательных и нормативно-правовых актов и научно-педагогические основы деятельности классного руководителя в организациях среднего образования РК
2 Модуль. Тәрбие жұмысының әдіснамасы/ Методология воспитательной работы
3 Модуль. Сынып жетекшісінің жұмысын Жоспарлау / Планирование работы классного руководителя
4 Модуль. Арнайы білім беру ортасындағы тәрбие жұмысы, буллинг, скулшутинг, зорлық-зомбылықтың алдын алу мен қауіпсіз және психологиялық сауахуалды құру / Воспитательная работа особенно в образовательной среде, предотвращение буллинга, скулшутинга, насилия и создание безопасной и психологически здоровой атмосферы
5 Модуль. Тәрбие үрдісінің сапасын талдау және үнемі жақсартып отыру/ Анализ и постоянное улучшение качества воспитательного процесса
6 Модуль. «Біртутас ел» – Азаматтық сананы және патриотизмді тәрбиелеу/«Біртутас ел» – воспитание гражданского сознания и патриотизма
Модуль 1. Көркем еңбек пәнін оқытудың нормативтік-құқықтық аспектілері / Нормативно-правовой аспект преподавания художественного труда в школе
Модуль 2. Көркем еңбек пәнін оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері / Психолого-педагогические особенности преподавания художественного труда в школе
Модуль 3. Көркем еңбек пәнін оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары / Современные методы и технологии преподавания художественного труда
Модуль 4. Шығармашылық арқылы Soft Skills дамыту/ Развитие Soft Skills через художественное творчество
Модуль 5. Көркем еңбек пәнін оқытудың жасанды интеллекті / Искусственный интеллект в преподавании художественного труда
Модуль 6. Қорытынды бағалау / Итоговый модуль: оценки знаний и навыков
Модуль 1. Нейропедагогика мен музыкалық педагогикаға кіріспе / Введение в нейропедагогику и музыкальную педагогику
Модуль 2. Музыкалық білім берудегі технологиялар: шығармашылық дамудың негізі/ Технологии в музыкальном обучении: основа творческого развития
Модуль 3. Музыкалық оқытудағы нейропедагогика принциптері / Принципы нейропедагогики в музыкальном обучении
Модуль 4. Шығармашылық музыкалық қабілеттерді дамыту үшін заманауи технологиялар/ Современные технологии для развития музыкальной креативности
Модуль 5. Интерактивті және бейімді технологиялар арқылы шығармашылық қабілеттерді дамыту/ Развитие творческих способностей с помощью интерактивных и адаптивных технологий
Модуль 6. Нейропедагогика және музыка арқылы эмоциялық реттеу / Нейропедагогика и эмоциональная регуляция через музыку
Модуль 7. Музыкалық білім беру процесінде нейропедагогика мен технологияларды практикалық қолдану/ Практическое применение нейропедагогики и технологий в обучении музыке
Модуль 1. Жаратылыстану пәнінде эксперименттік-зерттеушілік әдістер/ Экспериментальные и исследовательские методы в естествознании
Модуль 2. Инклюзивті білім беру және оқытуды саралау/ Инклюзивное образование и дифференциация обучения
Модуль 3. Жаратылыстанудағы заманауи цифрлық технологиялар мен құралдар (ЖИ, ГАЖ)/ Современные цифровые технологии и инструменты (ИИ, ГИС) в естествознании
Модуль 4. Жаратылыстану біліміндегі жобалық- зерттеу іс-әрекеті/ Проектно-исследовательская деятельность в естественнонаучном образовании
Модуль 5. Инновацияларды практикалық қолдану және оқу нәтижелерін бағалау/ Практическое применение инноваций и оценивание результатов обучения
Модуль 6. Педагогикалық тәжірибені жинақтау және одан әрі дамыту/ Обобщение опыта и дальнейшее развитие педагогических практик
Модуль 3. Инновациялық әдістер мен құралдар арқылы мектептегі әдістемелік жұмысты ұйымдастыру/ Инновационные подходы и инструменты для организации методической работы в школе
Модуль 4. Білім сапасын бағалау және мониторингтеу инновациялық технологиялар жағдайында/ Оценка и мониторинг качества образования в условиях инновационных технологий
Модуль 5. Оқу үрдісін ұйымдастырудағы инновациялық әдістер мен тәсілдер/ Инновационные методики преподавания и управления учебным процессом.
Модуль 6. Қорытынды бағалау/ Итоговый модуль: оценки знаний и навыков.
Модуль 1. Мектептегі «Құқық негіздері» пәнін оқытудың құқықтық және әдістемелік негіздері/ Правовая и методическая основа преподавания курса «Основы права» в школе
Модуль 2. Жалпы білім беретін мектепте құқық пәнін оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері/Психолого-педагогические особенности преподавания права в общеобразовательной школе
Модуль 3. «Құқық негіздері» пәнін оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдері/Современные методы и приёмы преподавания курса «Основы права»
Модуль 4. Құқықты оқытуда цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану/ Использование цифровых технологий и искусственного интеллекта в обучении праву
Модуль 5. Оқушылардың құқықтық тәрбиесі мен құқықтық мәдениетін қалыптастыру/ Правовое воспитание и формирование правовой культуры обучающихся
Модуль 6. «Құқық негіздері» пәні бойынша оқыту нәтижелерін бағалау және мониторинг жүргізу/Оценивание и мониторинг результатов обучения по предмету «Основы права»
Модуль 1. Қазіргі Қазақстан жағдайында студенттердің азаматтықпатриоттық тәрбиесі/ Гражданско-патриотическое воспитание студентов в условиях современного Казахстана
Модуль 2. Студенттердің цифрлық мәдениетін қалыптастыру және колледждердің білім беру ортасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету/ Формирование цифровой культуры и обеспечение безопасности образовательной среды колледжей
Модуль 3. Тәрбие ортасының инклюзивтілігі және студенттердің девиантты мінез-құлқының алдын алу/ Инклюзивность воспитательной среды и профилактика девиантного поведения студентов
Модуль 4. ТжКБ білім алушылары арасында экологиялық тәрбие және орнықты даму мәдениетін қалыптастыру/ Экологическое воспитание и развитие культуры устойчивого развития среди
Модуль 5. Студенттік көшбасшылықты дамыту және колледждің жағымды тәрбие ортасын қалыптастыру/ Развитие студенческого лидерства и создание благоприятной воспитательной среды колледжа
Модуль 1. Нормативтік-құқықтық аспект физиканы оқыту/Нормативно-правовой аспект преподавания физики
Модуль 2. Физиканы оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері/Психолого- педагогические особенности преподавания физики
Модуль 3. Физиканы оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен тәсілдері/Современные методы и подходы в преподавании физики
Модуль 4. Физиканы оқытуда жасанды интеллектіні Қолдану / Применение искусственного интеллекта в преподавании физики
Модуль 5. Халықаралық зерттеулерді білім беру саласында қолдану: PISA тәжірибесі/ Применение международных исследований в области образования: опыт PISA
Модуль 6. Қорытынды модуль: білім мен дағдыларды бағалау/ Итоговый модуль: оценки знаний и навыков
Модуль 1. Педагогтердің портфолиосын дайындау және рәсімдеу: нормативтік талаптар және әдістемелік ұсынымдар/ Подготовка и оформление портфолио педагогов: нормативные требования и методические рекомендации
Модуль 2. Педагогтердің білімін бағалау (ПББ): тестілеуді ұйымдастыру,мазмұны және дайындық/ Оценка знаний педагогов (ОЗП): организация, содержание и подготовка к тестированию
Модуль 3. Педагогтерді бағалаудың критерийлері мен рәсімдері: қызмет нәтижелерін кешенді аналитикалық жалпылау/ Критерии и процедуры оценивания педагогов: комплексное аналитическое обобщение деятельности
Модуль4. Педагогтің жеке кәсіби дамуын басқару: жоспарлау және өзін-өзі менеджменттеу/ Управление личным профессиональным развитием педагога: планирование и самоменеджмент
Модуль 5. Қазақстан Республикасында педагогтерді аттестаттау туралы заңнамадағы өзгерістер мен жаңа тәсілдер/ Новые подходы и изменения в законодательстве об аттестации педагогов Республики Казахстан
Модуль 1. «Дүниетану» пәнін оқытудың заманауи тәсілдері мен әдістемелері/ Современные подходы и методики преподаванияпредмета «Познание мира»
Модуль 2. «Дүниетану» пәнін оқытудағы инновациялық Педагогикалық технологиялар / Инновационные педагогические технологии в преподавании предмета «Познание мира»
Модуль 3. Сабақ барысында цифрлық технологиялар мен онлайн-ресурстарды пайдалану / Использование цифровых технологий и онлайн-ресурсов на уроках
Модуль 4. Оқушылардың жаратылыстану сауаттылығы мен экологиялық мәдениетін қалыптастыру / Формирование естественнонаучнойь грамотности и экологической культуры учащихся
Модуль 5. «Дүниетану» пәні бойынша оқушылардың жобалық және сыныптан тыс қызметін ұйымдастыру / Организация проектной и внеурочной деятельности учащихся по предмету «Познание мира»
Модуль 6. Қорытынды модуль: білім мен дағдыларды бағалау / Итоговый модуль: оценки знаний и навыков